Studijní informační systém Filozofické fakulty Univerzity Karlovy (SIS) je v provozu od akademického roku 2003/2004. Elektronický zápis předmětů do Studijního informačního systému je povinný pro všechny studující studenty přijaté od akademického roku 2003/2004 a později ke studiu bakalářského, magisterského, navazujícího magisterského a doktorského (od akademického roku 2010/2011) studijního programu, protože údaje (semestrálně zapisované předměty a výsledky atestací) zadávané do SIS slouží jako doklad o průběhu studia, příloha k žádostem o kolej, k tisku Dodatku diplomu apod. Data týkající se udělených atestací jsou používána nejen pro evidenci plnění studijních povinností, ale také pro přesnou evidenci počtu a druhu atestací udělených vyučujícími.
Další důležité informace ohledně elektronického zápisu předmětů, elektronické kontroly splnění studijních plánů před BZK/SZK, elektronický zápis do dalšího ročníku a elektronický zápis povinností doktorského studia naleznete zde
Důležité kontakty v případě SISových problémů a nejasností:
Lokální správce SIS za Ústav světových dějin a koordinátor SIS historických pracovišť:
PhDr. Jaroslav Valkoun, Ph.D. | jaroslav.valkoun@ff.cuni.cz
- administrace předmětů a specializací garantovaných Ústavem světových dějin
- zápis atestací předmětů garantovaných Ústavem světových dějin
- koordinace SIS historických pracovišť
Lokální správce SIS za Ústav českých dějin:
PhDr. Jakub Izdný, Ph.D. | jakub.izdny@ff.cuni.cz
- administrace předmětů a specializací garantovaných Ústavem českých dějin
- zápis atestací předmětů garantovaných Ústavem českých dějin
Lokální správce SIS za Ústav hospodářských dějin:
PhDr. Mgr. Ing. Martin Pola | martin@pola.name
- administrace předmětů a specializací garantovaných Ústavem hospodářských a sociálních dějin
- zápis atestací předmětů garantovaných Ústavem hospodářských a sociálních dějin
Důležité kontakty v případě studijních problémů a nejasností:
Studijní referent pro obor Historie (HS):
Mgr. Mikuláš Pešta, Ph.D. | mikulas.pesta@ff.cuni.cz
- veškeré studijní záležitosti bakalářského oboru Historie (HS) nespadající do kompetence Studijního oddělení FF UK a lokálních správců SIS ÚČD a ÚHSD.
Studijní referent pro obor Historie – obecné dějiny (HOD):
Mgr. Mikuláš Pešta, Ph.D. | mikulas.pesta@ff.cuni.cz
- veškeré studijní záležitosti navazujícího magisterského oboru Historie – obecné dějiny (HOD) nespadající do kompetence Studijního oddělení FF UK.
Studijní referent pro obor Historie/Obecné dějiny (XODE):
PhDr. ThLic. Drahomír Suchánek, Ph.D., Th.D. | drahomir.suchanek@ff.cuni.cz
- administrativně-technické záležitosti doktorského oboru Historie/Obecné dějiny (XODE), nespadající do kompetence Oddělení vědy FF UK v Praze
Studijní referent pro obor Historie – Evropská studia (HES):
Mgr. Mikuláš Pešta, Ph.D. | mikulas.pesta@ff.cuni.cz
- veškeré studijní záležitosti týkající se bakalářského oboru Historie – Evropská studia (HES), nespadající do kompetence Studijního oddělení FF UK v Praze
Poznámka:
- Administrativní záležitosti bakalářského, magisterského a navazujícího magisterského studia jako zápisy do studia, přerušení/ukončení/zanechání studia, poplatky, potvrzení o studiu, kontroly studijních povinností, vkládání či škrtání kódů, promoce a změny zadání bakalářských a diplomových prací řeší příslušná referentka Studijního oddělení FF UK v Praze.
- Administrativní záležitosti doktorského studia jako zápisy do studia, přerušení/ukončení/zanechání studia, potvrzení o studiu, kontroly studijních povinností, vkládání či škrtání kódů, promoce a změny individuálních plánů řeší příslušná referentka Oddělení vědy FF UK v Praze.
- Všechny žádosti se podávají výhradně písemně prostřednictvím podatelny.
- Respektujte prosím skutečnost, že k řešení případných studijních problémů či nejasností jsou vyhrazeny příslušné úřední hodiny nebo konzultační termíny. Z tohoto důvodu je výrazně nevhodné „odchytávat“ příslušné pracovníky na chodbách fakulty a dožadovat se okamžité konzultace.